2012. április 28., szombat

Pénz nélkül is lehetsz gazdag...

A napokban felkerestek a következő problémával:
X bajom van erre rájött egy Y probléma, az orvosi papírjaim alapján teljesen egészséges vagyok tudnál segíteni? Mivel elég messze vagyok a kedves klienstől, csak levelezés útján tudtam belebonyolódni a problémájába, de felszínesen éppen elég volt ahhoz, hogy ezt a bejegyzést megírjam. 

Elkezdtünk beszélgetni. Mondtam az illetőnek, hogy ehhez személyes találkozás kellene, mert így elektronikus úton nem tudok úgy segíteni rajta, mint egy oldás során és kértem, ha teheti, keressen fel egy kineziológust. Beszélgetésünk további részében közölte, hogy bennem megbízik, de nem tudja, hogy a közvetlen környékén kit kereshetne fel a panaszaival, így folytattuk a beszélgetést.
Köztudott, hogy minden betegség gyökere bennünk van, a fejünkben kezdődik, így próbáltam irányítani olyan dolgok felé, amiket szeret csinálni, mert olyankor nem gondol a problémájára és nem jelentkeznek a fájdalmak, rosszullétek sem, persze ez csak ideig-óráig jó megoldás, hosszú távon szakemberre van szükség!
Nos mikor kérdeztem, hogy van-e olyan dolog, amit szeret csinálni, a válasz padlóra vágott még engem is, ugyanis nem tudott előállni semmivel, ami leköti és foglalkoztatja.
Nem adtam fel, próbáltam kihúzni belőle többet, hátha mégis... Nos az volt a válasz, hogy tulajdonképpen sétálni szeret, de PÉNZ NÉLKÜL NEM LEHET semmit csinálni... 
Egyszerűen nem tudtam hova lenni és mit tanácsolni. Nagyon kemény világ van, nagyon nehéz pénz nélkül boldogulni, de igenis lehet pénz nélkül sok mindent csinálni. 
Lehet egyszerűen csak sétálni a természetben, ha hideg van, akkor olvasni egy jó könyvet, vagy a háztartási száraz hulladékból készíteni valamit, hogy ne unatkozzunk. Ültessünk magunknak növényt vagy zöldséget és nézzük a fejlődését. Ehhez még kert sem kell, én is a lakásban csinálom és öröm van benne, mikor látom, hogy kibújik az első kis szár a földből és néz a fény felé. 

Úgy gondolom, hogy pénz nélkül is lehet valaki nagyon gazdag, hiszen a gazdagság mindenkiben benne van! Ha szereted magad, szeretettel elfogadod, ami körülvesz, meg fogod találni az igazi gazdagságod! Ahogyan változol, úgy változnak lehetőségeid is, így idővel a szó szerinti gazdagság is meg fog téged találni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések